Dienstag, 18. August 2015

#139 Cards und More - Cards for men

Hallo ihr Lieben,
 
heute zeige ich euch eine Karte, die ich für die neue Challenge auf Cards und More gebastelt habe. Unser Thema lautet diesmal: Männerkarten. Unser großartiger Sponsor diesmal ist
 
http://sassystudiodesigns.blogspot.co.at/
 
Ich hab das Motiv "French Maid" verwendet und sie mit meinen Distress Inks koloriert. Meine Karte ist sehr schlicht gehalten, weil sie ja für einen Mann gedacht ist. Der Text sowie die Ringbuchstanze sind von Whiff of Joy.
Ich hoffe, dass wir uns bei unserer Challenge wiedersehen. Ihr habt die Chance zwei Digis zu gewinnen.
 
***
 
Hello everyone,
 
today I show you my card for the new challenge over at Cards und More. Our topic for this challenge is "cards for men". Our great sponsor is
 
http://sassystudiodesigns.blogspot.co.at/
 
I used the Image "French Maid" and coloured her with Distress Inks. I made the card really simple because it's for a man. The sentiment is from Whiff of Joy and the ringbook cutting die, too.
Hope to see you at our challenge. You have the chance to win two digis.
 
   


 
Hugs
Susi

1 Kommentar:

  1. Hi Susen,
    What a beautiful card.
    There are many more beautiful cards on your blog.
    I'll follow you.
    Hugs, Bianca van Tilburg.

    AntwortenLöschen