Samstag, 4. Juli 2015

I have waited for so long...

Hallo ihr Lieben,
 
gestern kamen endlich meine langersehnten Stempel von Tim Holtz Stampers Anonymus bei mir zu Hause an. Diese Stempel sind überall so begehrt, dass sie Ewigkeiten überall ausverkauft waren. Aber nun habe ich sie und kann mit ihnen spielen. Sie sind ja so süß und irgendwie total crazy.
Koloriert habe ich sie mit meinen Distress Inks. Diese Karte ist wirklich CAS gehalten, aber sie ist für meinen Onkel und da ist das okay, denke ich. Der Text ist von Stampin Up und das Papier von Whiff of Joy.
Ich hoffe ihr mögt die Vögel =)
Habt ein schönes und heißes Wochenende. Wir haben hier über 38 Grad und das ist definitiv zu viel...
 
***
 
Hello,
 
yesterday finally my stamps from Tim Holtz Stampers Anonymus arrived at home. This stamps are so popular that they were sold out everywhere... But now I have them and can play along. Because I can't decide which of them I use at first I stamped a little scene with three of them. They are so cute and crazy =)
I coloured the trio with Distress inks. The card is  very CAS but it's for my uncle and so it's okay, I think. The sentiment is from Stampin Up and the pattern paper from Whiff of Joy.
Hope you like the birds =)
Have a nice and hot weekend. We have over 38 degrees and that's too much...
 



 
Hugs
Susi


1 Kommentar:

  1. The card is so beautiful. And I love these images so much, sorry, I have not this set even. But every time I admire the projects made by others. :)

    AntwortenLöschen