Sonntag, 28. Juni 2015

To-Do-List with Saturated Canary

Hallo,
 
heute zeige ich euch mein erstes Projekt mit einem Saturated Canary Digi Stempel. Koloriert habe ich mit Distress Inks. Diesen habe ich verwendet um eine To-Do-Liste zu basteln. Die großen Blüten sind mit einer Stanze von Magnolia selbstgemacht. Der Schmetterling und der Vogelkäfig sind ebenfalls Stanzen von Magnolia. Auch das Designpapier ist von Magnolia.
Ich hoffe, euch gefällt's.
 
***
 
Hello,
 
today  I show you my first project with a Saturated Canary digi stamp. I used this for crafting a To-Do-List. The colouring is made with Distress Inks. The big flowers are selfmade with a cutting die from Magnolia. The butterfly and the birdcage are Magnolia cutting dies, too. Also the pattern paper is from Magnolia.
Hope you like it.
 


 
ChallengesMagnolia Liciouschallenge - Things with wings
TTCRD - Anything goes
Addicted to Stamps -  BINGO (Ribbon-Dies-Layers)
 

 
Hugs
Susi

Kommentare:

  1. Wauw Suzi, what a gorgeous creation. I love the romantic look. Beautiful coloured and very pretty decorated.
    Thank you for playing along with the bingo-challenge at Addicted To Stamps Challengeblog.
    Greetings Miranda (dt-ATSC)

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Susi,

    diese To-Do Liste ist traumhaft schön und ich bon Mega-Happy das sie meine ist und in meinem Bastelzimmer hängt!!!! GLG ANDREA

    AntwortenLöschen
  3. Hallo, wow sieht super schön und edel aus, total harmonisch, ein wirklich toller Blickfang.
    Ganz liebe Grüße Renate

    AntwortenLöschen
  4. So very beautiful!! Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog and hope to see you there again next time!

    AntwortenLöschen
  5. Absolutely gorgeous! I love the soft colors and your coloring is flawless. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs,
    Tina
    TTCRD DT
    Toadally Love To Craft {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. A gorgeous To Do bord Susi! Lovely soft colours, sooo romantic! Thanks for joining the bingo challenenge at ATSC. Marlies

    AntwortenLöschen
  7. Gorgeous card! Love your colouring and all of the beautiful details. Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge, hugs, Jane x

    AntwortenLöschen