Freitag, 8. August 2014

Whiff of Joy - Color me happy

 
Good morning,
 
today I show you another colouring with my Copics. I decided this time for a christmas image because christmas cards you always need for the Holidays.
This cute image is called Maya und Kitty fahren Schlitten. This image is so cute and I really like it. I love to stamp with brown ink.
In a few steps I show you the way I colour the Images. The colours I used you can find in every picture. If you have any questions don't be shy and ask =)
 

 
And here is my finish card.




 
Whiff of Joy stuff



Thanks for stopping by.

Susi

Kommentare:

  1. Love this stamp also, lovely colouring and such a fab card you made, hugs, Marion

    AntwortenLöschen
  2. Hachz, was ist die Karte wieder schön geworden!!! Gefällt mir super gut!!! Deine Colo wie immer hinreißend!!! GLG ANDREA

    AntwortenLöschen
  3. Wooooooooooooooooooooooooow Susi, das sieht ja klasse aus. Darf ich mir das mal abspeichern, für meine Colorationsübungen? Das muss ich unbedingt mal ausprobieren.
    Deine fertige Karte ist natürlich wieder ein echter Traum, so schööööön gestaltet.
    Wünsche Dir ein schönes Wochenende und schicke ganz liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschön deine Coloration, total klasse und im Gesamten ein traumhaftes Werk, ganz ganz tolle und liebevolle Gestaltung!

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  5. super süß ist deine karte geworden. und deine koloration ist wie immer ein traum!
    glg andrea

    AntwortenLöschen