Mittwoch, 4. Juni 2014

Wassermann Maya

Hallo ihr Lieben,

heute fühlt es sich an, als ob der Sommer endlich angekommen ist. Es ist so wunderschön draußen und so herrlich warm. Aber ich muss arbeiten und kann die Sonne deswegen nur vom Fenster aus sehen.
Natürlich habe ich heute auch noch eine Karte zu zeigen. Sie passt schön zum Wetter. Ich habe sie in Pastelltönen gestaltet. Das hübsche Papier ist von Maja Design. Die süße Meerjungfrau ist von Whiff of Joy. Ich habe sie mit meinen Copics koloriert. Um sie drumherrum habe ich ein wenig Fran-táge in Shunky White embosst.
Die Blumen sind von WOC und der kleine Briefumschlag ist von CC Desgin. Auf die Krone und den Dreizack habe ich Stickles getan.
Nun hoffe ich, dass euch meine Karte gefällt.


Hello everyone,

today I have the feeling that the summer is finally here. It's so beautiful outside and so wounderful warm. But I have to work and see the sun only outside the window.
Of course I have a card to show today. She fits perfectly to the weather. I used pastel colours to create my card. The pretty pattern papers are Maja Design. The cute mermaid is from Whiff of Joy. I coloured her with my copics. Around her I embossed with Fran-táge in Shunky White.
The flowers are from WOC and the little envelope is from CC Design. On the crown and the trident I did Stickles. 
Now I hope you  will like my card.



 
I enter my card in following challenges:
 
TTCRD - Anything goes
Deep Ocean Challenge - Inspired by a Song (Under the sea)
Paper Take Weekly - Anything goes
Use your Stuff - Patterned Paper
Crafting from the Heart - Anything goes
Whoopsi Daisy - Bright Colours
Addicted to Stamps - Bingo (Diecuts - Ribbon - Doily)


Thanks for stopping by today.

Hugs
Susi

Whiff of Joy materials

Kommentare:

  1. So cute! Love the colors and the stamp is really perfect!

    AntwortenLöschen
  2. Traumhaft schön!!! Und so ein goldiges Motiv. Ich liebe die Mayas ja so sehr. Und auch die anderen Majas. *lach* Also das Papier. Liegt wohl am Namen. ;o)

    Dein Karte ist so schön frühlingshaft, tolle Farben, Mag ich sehr.

    Ganz liebe Grüße

    Nicole

    AntwortenLöschen
  3. Also sommerlich wars bei uns nicht so sehr heute, es ist zwar von der temperatur warm aber eher bewölkt und nachdem es so dolle geregnet hast ist es einfach nur schwül..brauch ich mich ehct nciht über meine kopfschmerzen wundern :-/
    Deien Karte sieht bezaubernd aus, eine ganz tole Gestaltung

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Susi, ich finde sie einfach zauberhaft Deine Karte - GLG ANDREA

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card, thanks for joining us at Fan-Tastic Tuesday this week

    AntwortenLöschen
  6. wow! gorgeous card. Lots of stunning textures and embellishments. thanks for joining us at Use Your Stuff this week.
    Tammy DT

    AntwortenLöschen
  7. so cute, love the texture and the embellies used and such a lovely stamp too, thank you for joining us at left of center challenges!

    AntwortenLöschen
  8. Wow such a pretty project! Love the colors and flowers! Thanks for playing at Crafting From the heart challenge. We hope to see you next time. Good luck.

    AntwortenLöschen
  9. Wow - What a gorgeous card! Love all the details, Thanks for sharing this with us at Through The Craft Room Door.
    Please join us again! (Hugs) Cara

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous! Fabulous Card! Thanks for joining in our Girlie challenge at Left of Center! I hope you will join us At the Movies this fortnight! Mo dt coordinator xxx

    AntwortenLöschen
  11. Lovely mermaid card in soft beautiful colours. Thanks for joining the ATSC ;-) Hugs Rita

    AntwortenLöschen
  12. a wonderful card thanks for joining us at stampavie and more

    AntwortenLöschen