Donnerstag, 1. Mai 2014

#90 Vintage @ Magnolia Mania

Hallo ihr Lieben,

heute startet wieder eine neue Challenge auf  Magnolia Mania. Für die kommenden zwei Wochen wollen wir gerne Werke im Vintage Stil von euch sehen. 
Ich habe diese süße Tilda für meine Karte verwendet. Ich mag ihre riesige Schleife. Die verwendeten Designpapiere sind von Magnolia. Auf dieser Karte habe ich versucht noch mehr Shabby und Vintage zu arbeiten als sonst. Dafür habe ich viel mit Crackle Paint, dem Distresser und und Blendingtool von Tim Holtz gearbeitet.


 Hello everyone,

today we have a new challenge over at Magnolia Mania. During the next two weeks we have the theme "Vintage". 
For this card I used that cute Tilda. I like the big bow on her head. All pattern papers are from Magnolia. On this card I tried to work more shabby and vintage as normally. I used lots of crackle paint, blending tool and distresser. 


Tilda habe ich mit meinen Copics koloriert. Der kleine Rahmen ist von Melissa Francis und die Charm von Whiff of Joy. 


I coloured Tilda with Copics. The little frame is from Melissa Francis and the charms from Whiff of Joy. 



I enter my card in following challenges:
 Magnolia Forever - Anything goes

Ich hoffe, ihr mögt meine Vintage Karte und ihr schaut bald wieder hier vorbei. 

I hope you like my vintage card and visit me very soon. 

Hugs
Susi

Kommentare:

  1. It's wonderful !! Thanks for playing with us at magnolia forever ;)
    Hugs

    AntwortenLöschen
  2. Deine Karte ist Super schön geworden. Der kleine Rahmen gefällt mir besonders gut!
    Glg Andrea

    AntwortenLöschen
  3. A delightful card Susi, love all the texture you've incorporated and that sweet Tilda is coloured beautifully. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck in the draw.
    Hugs Suzi x

    AntwortenLöschen
  4. Das Motiv ist total süß und einfach wundervoll, wasfür ein tolles Kärtchen du da erstellt hast, sieht wunderschön aus

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  5. Sehr tolle Karte ist das geworden und das Motiv ist echt sehr hübsch ist das ein neuer STempel???
    LG Elfie

    AntwortenLöschen
  6. Lovely card, Suzi. This is such a sweet Tilda. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    AntwortenLöschen
  7. Hi i forgot to tell you :
    can you add the badge blog to validate your participation ;)
    Hugs
    Blueboreale co-owner for magnolia forever

    AntwortenLöschen
  8. Absolutely fantastic Card! I love the vintagelook and your coloring is perfect.
    Have a nice evening!
    Hugs Frida

    AntwortenLöschen
  9. très belle carte Susi...j'aime beaucoup son aspect vintage, les couleurs et le travail à la distress....merci de nous avoir rejoint pour notre premier challenge sur Magnolia forever...et à bientôt je l'espère ...bizzzz Lady

    AntwortenLöschen
  10. Ohhhhh, Susi dein Kärtchen ist einfach TRAUM schöööööööön...!
    Alles passt perfekt zusammen, genial wie du um Tilda herum so schön gewischt hast und die hinunter geklappte Seite gefällt mir ganz besonders.
    Alles Liebe,
    Mo

    AntwortenLöschen
  11. Wow what a gorgeous creation and thank you for joining on the Time for Magnolia challenge blog.
    Hugs Margreet

    AntwortenLöschen
  12. Congratulations! Your beautiful card has been chosen for Top #3 at Magnolia-licious Challenge Blog. Please stop by and get the Top #3 badge for your blog!! : )

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous vintage card, Susi! Love the look! Hugs, Elizabeth x

    AntwortenLöschen