Dienstag, 29. April 2014

#105 Cards und More Challenge - Sketch




 Guten Morgen,

heute möchte ich euch meine neuste Karte für die aktuelle Challenge auf Cards und More Challenge zeigen. Unser Thema für die kommenden zwei Wochen ist ein Sketch.


 Good morning,

today I wanna show you my latest card for the current challenge over at Cards und More Challenge. Our theme for the next two weeks is sketch. 


Dieses süße Motiv ist brandneu und ist von Whiff of Joy. Ich liebe dieses Motiv. Koloriert habe ich mit meinen Copics. Das wunderschöne Designpapier ist von Maja Design.
 

The cute image is brand new from Whiff of Joy. I really love that cutie. I've coloured with copics. The beautiful pattern papers are from Maja Design.


Ich habe alle Ränder mit meiner Nähmaschine gennäht. Ich mag es mit Zick Zack Stich zu nähen. 

 
I have sewed all edges with my sewing machine. I like to sew with zig zag stiches.





Ich hoffe, euch bei unserer Challenge wieder zu sehen. Vielen Dank für euren Besuch auf meinem Blog. 


Hope to see you at our challenge. Thank you for stopping by. 

Hugs
Susi

Kommentare:

  1. I love the way you have zig zagged sewn the papers with your machine, a really great effect. The image is really cute also. :)

    AntwortenLöschen
  2. Ein ganz bezauberndes Kärtchen hast du da erstellt, wirklich unheimlich schön

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful as always.
    Hugs Jeanette xxo

    AntwortenLöschen