Montag, 10. März 2014

Birthday bag with Pisces Tilda

Hallo ihr Lieben,

heute ist es so wunderschön draußen. Es fühlt sich schon fast wie Sommer an. Die Vögel singen die ganze Zeit während die Sonne ununterbrochen schein. Einfach traumhaft.
Heute habe ich diese Geburtstagstüte für meine liebe Kollegin gebastelt. Letzte Woche sind meine neuen Magnolia Stempel angekommen und ich konnte es gar nicht abwarten, sie endlich zu verwenden. Man, sind die alle süß! Die süße Pisces Tilda ließ sich total klasse kolorieren.

Hello everyone,

today I so beautiful weather outside. It's almost like sommer. The birds are singing and the sun is shining without a break. I love it. 
Also today I finished that birthday bag for one of my lovely colleagues. Last week my new Magnolia stamps arrived and I'm so in love with them. They are all so cute and I could not wait to colour one of them. I decided for the pisces Tilda. She is so sweet and it was so easy to colour her. 


Das Designpapier ist von Noor Design. Ich habe die Ränder mit meinen Fingern mit weißer Acrylfarbe gewischt (danke für den Tipp Clarissa) Ich habe verschiedene Stanzen von Magnolia und Whiff of Joy verwendet. Ich liebe die kleinen Türhänger von Whiff of Joy. Da kann man so schön Schleifen und verschiedene andere Accessoires dranbasteln. Der Text darauf ist auch Whiff of Joy.

The pattern paper is from Noor Design. I brushed the edges with white acrylic paint with my fingers (thank you for the hint, Clarissa) I used different cutting dies from Magnolia and Whiff of Joy. I love this little doorhangers from Whiff of Joy. You can add so easily a bow and other accessoires like charms or anything else. The sentiment is from Whiff of Joy, too.


Ich habe wieder mit meinen Copics koloriert und die Schwanzflosse und die Seerose habe ich mit Stickles bemalt. Um das Motiv habe ich ein wenig Fran-táge verwendet. Die Blumen sind wie immer von WOC.

I coloured with my copics and add some Stickles on the tail fin and sea rose. On the bubbles I did Glossy Accents. A little bit Fran-táge in shabby blue I did around the image. The flowers are from WOC as always.



Challenges:
Simply Magnolia - Birthday Challenge
Marvelous Magnolia Challenge - Add some green


Vielen lieben Dank für eure lieben Worte zu meinen letzten Posts. Ich habe mich sehr gefreut.

Many thanks for your lovely words to my last posts. I was very happy about it.

Hugs
Susi

Kommentare:

  1. soooo beautiful ! love the colors and gorgeous détails
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    AntwortenLöschen
  2. wow was für ein zuckersüßes Motiv, das ist ja megaknuffig..ist abe rnicht das neue kit,oder?
    Jedenfalls ein ganz traumhaftes werk, richtig klasse gestaltet

    LG
    Michaela

    AntwortenLöschen
  3. Liebe Susi,

    wieder ein total zauberhaftes Kärtchen. Ist das auch so eine Sternzeichen-Tilda? Oder ist das schon wieder eine neue Kollektione? GLG ANDREA

    AntwortenLöschen
  4. Wow! Absolutely stunning Bag! I love the design and how you put the flowers and the leaves. Your are so good at Cardmaking and your coloring is great. Here in Sweden it´s Spring. The sun is shining and it´s about ten degrees Celsius.
    Have a nice Day!
    Hugs Frida

    AntwortenLöschen
  5. o my susi your card is so sweet and pretty...love the color theme and that tilda is wonderful...heart your blog as well just lovely...lizzi simply magnolia so glad i dropped by

    AntwortenLöschen
  6. This is gorgeous, I love your layout and super details. Thanks for joining us at LOHOSM.
    Hugs Sue W.

    AntwortenLöschen
  7. Oh das ist einfach nur süß ist das eine neue Tilda ich habe sie noch nie gesehen einfach ein Traum.
    LG Elfie

    AntwortenLöschen
  8. I love this birthday gift bag. It is gorgeous with these colours and the little Tilda is absolutely fab!
    Thabk you for joining Marvelous Magnolia.
    Gr. Samantha

    AntwortenLöschen
  9. A beautiful bag! just love your colouring and all your details!
    Thank you so much for joining us this time over at Simply Magnolia!
    Hugs
    Jacqui x

    AntwortenLöschen
  10. This is so so pretty, gorgeous colours & a gorgeous stamp.
    Thank you for joining us over at Simply Magnolia, hope to see you again.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    AntwortenLöschen
  11. Die Tüte hast du ganz traumhaft gestaltet. Wundervoll softe Töne und ein romantischer Stil. Dieser Stempel ist der einzige der neuen Kollektion, der mir tatsächlich auch gefällt.

    Ganz liebe Grüße
    Sabrina

    AntwortenLöschen